Lindeni Forum
BALR PET - Printable Version

+- Lindeni Forum (http://forum.lindeni.org)
+-- Forum: Lindenis V5 (http://forum.lindeni.org/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: General Discussion on Lindenis V5 (http://forum.lindeni.org/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Thread: BALR PET (/showthread.php?tid=7359)



BALR PET - LeoHaywood - 01-04-2020

ÿþIk heb in de DEUS PET GROEN loop der jaren workshops gevolgd met veel getalenteerde vezelartiesten (niet alleen viltmachines, maar breiers, spinners en wevers) om zoveel mogelijk te leren over wol en vezels en garen. Dus als ik een klant in de winkel help of een les geef, kan ik veel kennis over het onderwerp delen. Ik weet zeker dat mijn behoefte om te experimenteren met en de materialen en het medium te begrijpen stamt uit de jaren in het laboratorium om experimenten op te zetten! Ik heb het gevoel dat het begrijpen van het hoe en waarom van mijn materialen en medium resulteert in betere keuzes over zowel het type wol of garen als de aanpak of techniek (en) die het beste is om een bepaald eindproduct te bereiken. Hoewel ik jassen, naadloze tunieken, hoeden en tassen heb verkocht, voelde ik niet met het doel mijn eindproducten te verkopen. Ik voelde omdat ik moet. 

Ik voelde omdat ik graag verschillende vezels, verschillende kleurencombinaties, nieuwe technieken, nieuwe ontwerpideeën onderzoek. Ik hou van het gevoel dat ik vorm en vorm aanneem in mijn handen. Om het te manipuleren zoals ik wil. Ik ontdekte zelfs dat niets mijn creatieve geest, zoals vilten "om te verkopen", onderdrukt! Ik heb het een keer gedaan voor een galerieshow - dus ik ben door het proces gegaan van het overwegen van de grootte en vorm en kleuren die andere mensen zouden willen MERK PETTEN HEREN en die zouden verkopen - en ik weet dat het niet voor mij is. Ik voelde wat me creatief inspireert en als iemand het leuk vindt en wil kopen - prima. Maar dat is niet mijn doel met vilt. zoals breien en spinnen en weven - ik achtervolg ze volledig om een creatieve behoefte te voeden. 

Het is heel goed mogelijk, stelt Eviatar Zerubavel, socioloog en auteur van The Seven Day Circle: De geschiedenis en betekenis van NY PET DAMES de week, dat de kalenderhervorming gepaard ging met een traditionele marxistische afkeer van het gezin. Het minder geïntegreerd maken van familie-eenheden is misschien zelfs een bewust onderdeel van de agenda geweest. In afwezigheid van technologie, zegt Zerubavel, is symmetrie in de tijd - "dat jouw planning en mijn planning synchroon lopen, dat we tegelijkertijd aan de gang zijn en tegelijkertijd aan het werk zijn" - de lijm die de samenleving bij elkaar houdt. "Hier was geen gemeenschappelijke rust." Zonder dat was het gemakkelijker voor Sovjetmachten om zich te verdelen en te veroveren. Innovaties die de greep van religie in de hoofden van mensen zouden kunnen breken, werden daarom met enthousiasme ontvangen. 

We zijn geroepen om alle mensen te vergeven, d.w.z. niet toe te staan dat hun fouten ons beletten het karakter van God door ieder van ons te laten zien. Herinneren, d.w.z. niet vergeten, betekent niet dat iemand iemand niet heeft vergeven. Het betekent gewoon NY PET dat ik me bewust ben van je neigingen. Bovendien weet ik dat als ik die neigingen zie, ik de nodige voorzorgsmaatregelen moet nemen om niet opnieuw gestoken te worden. Laat me dit voorbeeld proberen. Ik ken het karakter van bijen niet, ik loop in de buurt van een zwerm bijen en word gestoken. De volgende keer dat ik bijen zie of weet dat ik in nauw contact met hen kom, maak ik er een zaak van om mijn blootgestelde huid te bedekken of op zoek te zijn naar een bij die om me heen zoemt. Ik weet dat ik de bijen heb 'vergeven' omdat ik me niet heb teruggetrokken om dicht bij hen te zijn. Ik herinner me echter hun geschiedenis en neem de nodige voorzorgsmaatregelen. Ik moest genezen van die eerste steek. De bij had absoluut niets met mijn genezing te maken. Er was iemand nodig die groter was dan ik en de bij om me te genezen. 

De Luke-technologie wordt vaak gebruikt om te spreken met persoonlijk rentmeesterschap en financiële ondersteuning. Het heeft toepassing in deze context. In zijn bijbelse context roept Jezus ons echter op tot vrijgevigheid door anderen te vergeven. In feite zegt Jezus ons dat we zullen genieten van de overvloediger geschenken van vergeving als we liberaal zijn in het verlenen van vergeving aan anderen. Wanneer ik een zeer gewenst maar zacht voorwerp in een container doe, giet ik zoveel mogelijk in de container. Wetende dat er de mogelijkheid is dat lucht wordt ingesloten, tik ik op de container in de hoop dat er bezinking zal plaatsvinden en er dus meer kan worden ingebracht. Vanwege zijn waarde probeer ik zoveel mogelijk ruimte in de container te maken om meer te ontvangen. Vergeving is net zo waardevol! We vergeven genereus, zodat het naar ons terug kan komen (ingedrukt, aan elkaar geschud). Wie heeft geen overvloedige vergeving nodig! 

Dus is een verontschuldiging genoeg? Het antwoord is: "Wat bedoel je als je je excuses aanbiedt?" Als in je hart een verontschuldiging gelijk is aan de definitie van berouw hebben, dan is een verontschuldiging voldoende. Als u weet dat uw verontschuldiging niet tot het niveau van berouw stijgt, moet u zich bekeren. Als je de verkeerde persoon bent, BALR PET vergeef dan. Neem hun excuses als een kans om verder te gaan in je eigen leven. Je kunt iemands acties beoordelen, maar je kunt iemands hart niet kennen. Vergeving is een zaak van het hart. Laat vanuit je hart los en ga verder. Als u de persoon bent die het verkeerde doet, vraag uzelf dan af wat uw verontschuldiging betekent. Bekering of niet? "Je weet niet hoeveel ze me pijn hebben gedaan!" "Ik kan hem nooit vergeven voor wat hij deed!" 'Ik kan nooit vergeten wat ze deed. Hoe kan [Image: deus pet groen-023umx.jpg] ik haar vergeven?' Dit zijn enkele woorden van de gewonden.


gbwhatsapp apk - akshayavengala67 - 01-07-2020

gbwhatsapp
gbwhatsapp apk
gbwhatsapp download
gbwhatsapp for android
gbwhatsapp for ios 
gbwhatsapp iphone
I definately enjoy every little bit of it and I have you bookmarked to check out new stuff of your blog a must read blog!